.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سازمان جهانی بهداشت: دنیا سوریه را فراموش کرده است
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در واکنش به اوضاع ناراحت کننده سوریه به خصوص پس از زلزله گفت این کشور به کمک احتیاج دارد و اوضاع آن دلخراش است.
سازمان جهانی بهداشت: دنیا سوریه را فراموش کرده است

به گزارش شمال نیوز ، تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در صفحه توییتر رسمی خود نوشت: «جامعه جهانی سوریه را فراموش کرده است. اوضاع اینجا دلخراش است».

 

وی در ادامه نوشت: «۱۲ سال جنگ، فروپاشی اقتصادی، همه گیری کرونا، خشکسالی و اکنون زلزله. هرکسی می‌تواند تصور کند مردم سوریه چه شرایط وحشتناکی را سپری می‌کنند. انسانیت کجاست؟»

 

رئیس سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه پس از بازدید از بیمارستانی در سوریه گفت مردم این کشور برای بازسازی و بیرون آمدن از این وضعیت به کمک جامعه جهانی نیاز دارند.

 

سازمان ملل پیش از زلزله هم برای جمع‌آوری کمک برای سوریه تلاش کرده بود، اما تنها نیمی از مبلغ درخواست شده را جمع‌آوری کرده بود. این سازمان اعلام کرد که برای پاسخگویی به نیاز‌های زلزله زدگان سوریه نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار در مدت سه ماه نیاز دارد.

 

سازمان ملل می‌گوید نیاز‌های سوریه اکنون به بالاترین حد خود از زمان آغاز جنگ داخلی در حدود ۱۲ سال پیش رسیده است. گفته می‌شود بیمارستان‌های این کشور در شرایط بسیار وخیم به سر می‌برند، زیرا طی سال‌ها مورد حمله قرار گرفته و با کمبود شدید تجهیزات مواجه شده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.